Hej lilla hoppet, Välkommen hem!

Tänker på det här med att våga hoppas, våga längta och tro att saker kommer att lösa sig, att ha hoppet som ledstjärna. 

Blev så himla glad här på morgonen när jag läste på en av de bloggar jag följer,  som blivit gravid efter tre års kämpande. Så himla roligt! Då tänds hoppet, känns som att den lilla brasan som började med några få tändpinnar, utökades med ett helt vedträ till.

Fast jag dalar däremellan och hoppets slits ifrån och jag tänker mina tråkiga tankar.

Ja, ja det finns två alternativ; att våga eller inte våga hoppas. Just nu finns bara ett alternativ;
Att våga!  🙂

2 thoughts on “Hej lilla hoppet, Välkommen hem!

  1. Det här är bland det jobbigaste människor kan vara med om, finns inga gränser för varken hoppet eller den förtvivlan som kan infinna sig. Du förtjänar det bästa, massa pepp till dig!

Kommentera

