En mkt vild idé! :)

Det måste vara för att det är fredag och jag har fredagskänsla i hela kroppen och skallen och kanske en liten touch av att på söndag åker vi utomlands men jag fick en totalt vild idé!  🙂
På de senaste 1, 5 åren har jag verkligen hatat varenda gång min mens kommit och avskytt allt kring den.
Men nu när jag inget hellre vill än att den ska komma, så jag får boka den där  förbenade tiden, då segar den sig minsann. Och jag känner inte minst tillstymmelse av att den faktiskt är på väg.
Så jag tänkte så här, kära Gud eller Gudinna, eftersom jag denna gång verkligen vill att mensen ska komma, kan inte det få vara ett tecken på att den faktiskt inte tänker infinna sig alls och hålla sig bort i minst 9 månader? Typ göra tvärtemot,  eftersom jag tänker tvörtemot hur jag brukar?
Kanske är för mycket begärt att begära det och det har ännu inte gått hela cykeln ännu heller. Men jag tänker att om jag tydlig med mitt mest önskade önskemål någonsin redan nu innan, kanske de kan ha med sig det i beräkande på sitt sista avstämningsmöte inför helgen? 😉
Och nej, jag har inte varit ute på en tidig lunch after work. Jag känner mig bara busig och tokglad idag. Lika bra att hålla stenhårt i känslan och köra på så resten av dagen.
Önskar er alla en toppenhelg! ♥

Kommentera

