Jag har världens

sötaste hund! 🙂 ♥

Det är som om hon känner på sig när man behöver lite extra omtanke. Som när jag har migrän, så lägger hon sig nära mig, men är mer stilla än vanligt och håller koll på mig.

Eller som nu, när jag känner mig som trasig pannkaka, så studsar hon upp brevid mig i soffan, tar tassen och karar på mig och lägger huvudet mot min axel och jag får krama henne hur länge som helst.

Vanliga fall är hon som som ett glatt yrväder, men nu är det precis som att hon känner av hur jag mår. Vad vore livet utan mina vovvar! ♥

4 thoughts on “Jag har världens

  1. Vad härligt att du har en sådan fin vän, rekommenderas till alla. Djur är så fantastiska dom gör en så glada. Dom vet precis hur man mår, man behöver inte tala om det, och det kanske man inte vill göra till alla heller. Vad är det för hund du har? Jag bara älskar hundar.

Kommentera

