En tanke slog mig just

Tänk om IVF:en funkar när vi får börja med den, och det är något jag hoppas så innerligt av hela mitt hjärta.
Tänk vilket häftigt år vi har framför oss då 2015.
Jag vill verkligen tro och våga hoppas att det är då det händer,för någonstans så tror jag att en grundförutsättning är att tänka positivt. Sen råder man självklart inte över sin kropp och det som händer med den, men jag inbillar mig att ett positivt tankesätt åtminstone inte är nåt negativt för det hela. 😉
Samtidigt vill jag inte ”tro” för mycket och bli alldeles förtvivlad om det inte skulle funka. Men jag kan välja nu innan, det kan jag. Att lägga min tro, hopp och tankar så mkt det bara går på att fokusera på det positivt.
Så jag ska försöka från och med nu att tänka så, tänk om det är 2015 det händer! ♥

Kommentera

