Istället för regndans, kan man dansa äggdans?

Har varit på dop idag, där jag och min sambo fick den stora  äran att bli faddrar. 🙂 Väldigt fint dop och han är helt underbar lilla O. Tre månader gammal precis idag. Skulle kunna äta upp han, för han är så jäkla söt och go och det leendet, man smälter som socker. Typ ganska  så rejält  stolt  fadder, svar ja!  🙂 Jag fick läsa en text i kyrkan, var lite skraj att jag skulle börja gråta,  eftersom tårarna är extra nära just  nu, typ min enda ”biverkning”. Men det gick bra.
Igår var vi ute och käkade på kvällen och gick sen på bio med ett annat par.  Kom på där på eftermiddagen att jag lär  ju ta med mig en spruta till restaurangen. Kändes lite flummigt att smita in på toan och ge sig själv en spruta mitt  i allt. Typ som att man har värsta hemligheten för sig. 😉
Imorgon är det dags för ultraljud efter 9 dagars  sprutor. Jag känner av mina äggstockar nu, mer än innan den ökade dosen och på bägge sidor. Hoppas, hoppas att det bådar gott! 🙂
Tänkte att istället för regndans, kanske man kan dansa äggdans? 😀 Det kan ju inte bli ett sämre  resultat av det iaf, så jag tror jag jackar i hörlurarna ett tag och lyssnar på lite schyst dansmusik och ber till ägggudinnan.  😉 🙂

6 thoughts on “Istället för regndans, kan man dansa äggdans?

  1. Lycka till imorgon! Jag förstår precis känslan av att det känns overkligt och annorlunda att smita in på toa med en spruta. Har själv tvingats ta dem på jobbet flera gånger och ja.. det kändes knepigt att gå ut sen och låtsas som ingenting.

Kommentera

