Uppdatering!

Först var jag övertygad om att de glömt bort mig, klockan blev efter 16 och då har kliniken stängt. Så jag tänkte,  jaha, jag får väl ta samma dos och lägga till Orgalutranet som jag ska. Men så ringde de, precis när jag gett upp hoppet om det och min rygg började bli full av akupunkturnålar. 🙂

Det blir ökad dos två dagar för att se om det händer nåt. Från 125 upp till 175 ikväll. Och imorgon 150. Sen nytt blodprov och UL på fredag.

Hur var det nu? Andas, hoppas, hålla ut och tro på det bästa. ❤

2 thoughts on “Uppdatering!

Kommentera

