Sprutdag 11 – vi är PÅ!!!

Jag är lättad rakt in i själen, ultraljudet visade att blåsorna börjat komma igång nu och vi är på väg!!! Jag kan inte med ord beskriva hur lättad jag är att vi inte behöver avbryta försöket igen. Läkaren jag träffade är så himla gullig, peppig och mån om att se till att man inte har några ofrågade frågor. Hon förklarade bra hur min kropp (och alla andra tjejer med samma typ av ”problematik”) funkar. 

Hon avslutade med att säga, jättebra jobbat. Du har gjort helt rätt som hängt i och vågat hoppas!

Nu blir det nytt blodprov och ultraljud på onsdag igen. Då bestäms det om det blir äggplock på fredag eller måndag.

Som alltid är det lika bra att ta detta ett steg i taget, men idag, med morgonens möte och utsaga i bagaget tänker jag bara njuta och vara glad! Vi är på väg!
Tjohoo!! ❤

7 thoughts on “Sprutdag 11 – vi är PÅ!!!

Kommentera

