Äggplock avklarat!

Så var äggplocket gjort! Det gick hur smidigt som helst och gjorde ytterst lite ont. Känner mig heller inte susig och snurrig efter det lugnande medlet eller det morfinliknande medlet man får. Tvärtemot är jag pigg och glad!

Jag var på förberedande akupunktur imorse. De va himla skönt och jag kände mig som en filbunke efteråt.

5 små ägg blev det. Fem små chanser till att bli små embryon. Med förhoppningsvis bra kvalité. Som ska befruktas med ICSI metoden.

Genom hela det här försöket har jag hittills känt mig lugn, glad och peppad.
Jag håller fast vid den känslan så länge det bara går. 💓

Nu får vi vänta och se vad som händer med befruktningen. Håll tummarna!!! 💕💖💕

16 thoughts on “Äggplock avklarat!


    • Blir andra gången med ICSI. 😊
      Känner mig sjukt nervös just nu, vill att de ska ringa NU! Men de ringer ju först mellan 10-12. Tålamod? Nej, inget att skriva om på CV:et i det här läget. 😉Kram!

Kommentera

